مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-04اقتصادي

بازار هنر بافت تاریخی و فرهنگی شیراز راه اندازی می شود


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از راه اندازی بازار هنر بافت تاریخی و فرهنگی شیراز پس از سال ها وقفه خبر داد.

- محمد فرخ زاده با اشاره به اینکه هنرمندان داشته های ارزشمند جامعه هستند که با تلاش و ذوق و خلاقیت خود آنچه در ذهن و دل دارند و از ادوار تاریخی به دست آنها رسیده است را در قالب دست ساخته ها به ظهور می رسانند، عنوان کرد: اما باید دقت کنیم که این عزیزان نه فروشنده یا بازار یاب و صادر کننده هستند و نه با علم بازاریابی و تبلیغات آشنایند؛ بنابراین نقطه قوت بازار هنر باید این باشد که با ایجاد چند مجموعه فعال در محل، تولیدات این عزیزان به فروش برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، قائم مقام استاندار فارس در شورای توسعه گردشگری تاکید کرد: در دنیای امروز اگر فروش تضمینی، پیش فروش و سفارش گیری را به عنوان یک راهبرد اصلی مورد توجه قرار دهیم بسیاری از مسائل حل می شود.

او با پیشنهاد داشتن هیئت امنا برای بازار هنر موافق بوده و این موضوع را برای سیاست گذاری های مورد نیاز اثر گذار توصیف کرد.

معاون گردشگری استانداری فارس همچنین تاکید کرد: سهم صنایع دستی و فرش دستباف در سبد خانوار بسیار کم است و سبدهای معیشتی محدود شده چرا که اولویت به سمت دیگری می رود؛ بنابراین الگوی موثری نداشته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار هنر بافت تاریخی و فرهنگی شیراز راه اندازی می شود

بازار هنر بافت تاریخی و فرهنگی شیراز راه اندازی می شود