مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-04سياسي

بیانیه سازمان بسیج مداحان کشور به مناسبت ایام الله دهه فجر


سازمان بسیج مداحان کشور به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، بیانیه ای را صادر کرد و ایام الله دهه فجر، را دهه ماندگار در تاریخ پر پیچ و خم معاصر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان بسیج مداحان کشور به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، بیانیه ای را صادر کرد که متن این بیانیه در ادامه تقدیم مخاطبان می شود: ایام الله دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پر پیچ و خم معاصر و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 1357 با ایثار و از خودگذشتگی خون شهدای انقلاب و مجاهدت های کم نظیر آحاد امت صحنه ساز ما شکل گرفته است.

همین امت با پیروی از نصحیت های داهیانه امامین انقلاب و با بهره گیری از بصیرت و شور انقلابی، همیشه با تاریخ سازی به دشمنان فهماندند که اجازه ذره ای دخالت را در تصمیم گیری های مجاهدانه خود بر ایران اسلامی نخواهند داد و با حضور مقتدرانه و همیشگی خود در برابر تمامی فتنه ها، شکست را بر دشمنان این آب و خاک تحمیل کردند.

همچنین با وجود تلاش های همیشگی دشمنان به منظور دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب، اما مردم ایران اسلامی، در برهه های مختلف با بصیرت، آگاهی و هوشیاری کامل، نشان داده اند که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند همانگونه که در حوادث چندماه اخیر، ثابت کردند که خط مردم از خط آشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سازمان بسیج مداحان کشور به مناسبت ایام الله دهه فجر

بیانیه سازمان بسیج مداحان کشور به مناسبت ایام الله دهه فجر