مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-04فرهنگي

روز سوم جشنواره فیلم فجر/ گالری 1+40 افتتاح شد


در روز سوم چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر سه فیلم «پرونده باز است»، «سرهنگ ثریا» و «عطرآلود» در سینما رسانه اکران شدند.

- خبرگزاری فارس-گروه سینما: سومین روز چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با اکران سه فیلم پرونده باز است ، سرهنگ ثریا و عطرآلود به پایان رسید.

در روز سوم جشنواره نمایشگاه عکس 1+40 که شامل مرور چهل سال جشنواره فیلم فجر است، امروز در گالری پردیس سینمایی ملت با حضور دبیر جشنواره افتتاح شد.

حضور هم زمان دبیر فعلی و دبیر سابق جشنواره در این روز قابل توجه بود، مجتبی امینی که برای افتتاح نمایشگاه عکس چهل به اضافه یک به سینمای رسانه آمده بود، در جمع خبرنگاران درباره انصراف فیلمسازان خارجی از حضور در این جشنواره گفت: صاحبان آثار برای حضور در جشنواره ثبت نام کرده اند و حق پخش و حق رایت پرداخت شده و همه چیز به صورت حرفه ای اتفاق افتاده است.

همه چیز ما بر اساس پروتکل های جهانی رقم خورده و با پخش کننده های معتبر تفاهم نامه امضا شده است و حتماً نمایش داده خواهند شد.

در این روز کیومرث پوراحمد کارگردان فیلم سینمایی پرونده باز است در نشست رسانه ای فیلمش حاضر نشد و علی قائم مقامی درباره عدم حضور این کارگردان گفت: دوست داشتم آقای پوراحمد هم در این جلسه حضور داشته باشند و حتی امروز هم از ایشان خواستم که حضور داشته باشند اما نیامدند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز سوم جشنواره فیلم فجر/ گالری 1+40 افتتاح شد

روز سوم جشنواره فیلم فجر/ گالری 1+40 افتتاح شد