مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-04سياسي

دیدار استاندار تهران با خانواده شهیدان ملکی، آرامشلو و شجاعی


استاندار تهران همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر با سفر به شهرستان ری با همراهی مسؤولان با خانواده شهیدان ملکی، آرامشلو و شجاعی که دو شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر با سفر به شهرستان ری با همراهی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری و دیگر مسؤولان با خانواده شهیدان ملکی، آرامشلو و شجاعی که دو شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، دیدار کرد.

  علیرضا فخاری در این دیدارها اظهار کرد: روحیه خانواده شهدا مبین روح بلند آنان نسبت به پایبندی به انقلاب و آرمان های آن است، این روحیه درسی برای ما جاماندگان از این مسیر پرطراوت و پرشجاعت است تا بتوان در راه شهدا حرکت و به وظایفان درست عمل کنیم.

وی تصریح کرد: عمل به آرمان های شهدا بزرگترین توفیقی است که می توانیم داشته باشیم، حرکت در مسیر آرمان های شهدا جایگزین همه موضوعات دیگر در خدمتگذاری برای مردم شود.

  استاندار تهران به تجانس میلاد امیرالمومنین(ع) با این دیدار اشاره و ابراز امیدواری کرد که با کار و تلاش زیاد بتوان جبران عقب ماندگی را کرد تا دل خانواده شهدا را شاد و در مسیر امام علی(ع) حرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار استاندار تهران با خانواده شهیدان ملکی، آرامشلو و شجاعی

دیدار استاندار تهران با خانواده شهیدان ملکی، آرامشلو و شجاعی