مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 07:552023-02-05فرهنگي

نیش و کنایه هایی که خاطره «قاتل اهلی» را زنده کرد


روز چهارم جشنواره فجر در سینمای رسانه را شاید بتوان بیش از هر چیز به فیلم پرحاشیه «چرا گریه نمی کنی؟» متعلق دانست که هم رضایت جمع قابل توجهی از اهالی رسانه را کسب کرد و هم با اعتراض تند تهیه کننده به کارگردان و بازیگرانش مواجه شد.

- روز چهارم جشنواره فجر در سینمای رسانه را شاید بتوان بیش از هر چیز به فیلم پرحاشیه چرا گریه نمی کنی؟ متعلق دانست که هم رضایت جمع قابل توجهی از اهالی رسانه را کسب کرد و هم با اعتراض تند تهیه کننده به کارگردان و بازیگرانش مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شنبه 15 بهمن ماه سینمای رسانه همانند دو روز گذشته با نمایش سه فیلم همراه بود و علاوه بر آن رییس سازمان سینمایی هم در آستانه آغاز رسمی بخش بین الملل دیداری از خانه رسانه جشنواره داشت.

*نخستین فیلمی که روز شنبه در پردیس سینمایی ملت برای خبرنگاران به نمایش درآمد چرا گریه نمی کنی؟ به کارگردانی علیرضا معتمدی بود؛ فیلمی که در روزهای گذشته حاشیه های زیادی داشت چرا که پیش از هر چیز طبق قوانین فراخوان به دلیل حضور در جشنواره های دیگر امکان شرکت در این رویداد را نداشت ولی دبیرخانه توضیحی در توجیه این اتفاق اعلام کرد.

سپس بازیگران فیلم در بیانیه ای با اعلام همراهی نکردن فیلم در جشنواره، نسبت به حضور آن در جشنواره ابراز نارضایتی کردند چون به تصور آن ها نیز، فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیش و کنایه هایی که خاطره «قاتل اهلی» را زنده کرد

نیش و کنایه هایی که خاطره «قاتل اهلی» را زنده کرد