مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-05اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه در شهرستان فردوس


استاندار خراسان جنوبی از افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه در شهرستان فردوس با 362 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو همچنین فرصتی است برای این که مدیران دستگاه های اجرایی که برنامه ها و طرح های را که در طول سال اجرا کرده اند را افتتاح کنند.

وی با اشاره به این که از سفر به شهرستان فردوس بسیار خرسندم، افزود: در این سفر علاوه بر دیدار با ائمه جمعه، فرماندار، اعضای شورای اسلامی فردوس، دیدار مردمی هم داشتیم و پروژه های افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گفته وی کل این پروژه ها 47پ پروژه با 362 میلیارد تومان اعتبار است که 40 مورد آن افتتاح و هفت مورد دیگر کلنگ زنی است که از این تعداد 33 پروژه شهری و 14 پروژه روستایی است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن فردوس به مساحت 17 هکتار انجام می شود که در قالب آن 426 واحد مسکونی با هزار و 150 میلیارد ریال ساخته می شوند.

وی با بیان این که طرح نهضت ملی مسکن از شعارهای محوری دولت سیزدهم است که در استان اقدامات خوبی در این راستا در حال انجام است، گفت: در کنار آن در سایت 75 هکتاری هم واحدهای مسکونی مورد نیاز در کوتاه ترین زمان احداث خواهند شد.

وی تصریح کرد: افتتاح 52 واحد تجاری با اعتبار 54 میلیارد تومان در بازار بزرگ شهروند فردوس هم نشانگر تعامل بسیار خوب مدیران این شهرستان با محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه در شهرستان فردوس

افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه در شهرستان فردوس