مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-05سياسي

توزیع بیش از 68 هزار تن کودهای شیمیایی در سطح استان همدان


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: مقدار 123 هزار تن کودهای کشاورزی سهمیه استان تاکنون، حدود 68 هزار تن کود ازته، 9200 تن کود فسفره و 3250 تن کود پتاسه توزیع شده است.

- بهروز الیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: این شرکت با تأمین و تدارک صددرصدی انواع کودهای کشاورزی مورد نیاز استان، سالیانه حدود یکصد هزارتن انواع کودهای کشاورزی شامل ازته، فسفاته و پتاسه را با کمک 94 کارگزار و عامل فروش شرکت در استان توزیع می کند.

وی، رسالت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را تأمین نهاده مورد نیاز بخش تولید کشاورزی در نزدیکترین فاصله ممکن به کشاورز و بهره بردار توصیف کرد و افزود: با بررسی مناطقی از استان که ممکن بود کشاورز برای تهیه کود به زحمت بیفتد با درخواست جهادکشاورزی شهرستان مربوطه، مجوز کارگزاری با رعایت دستورالعمل های موجود صادر که در سالجاری تعداد 13 کارگزاری جدید در مناطق مورد نیاز افزوده شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان افزود: برنامه کودی استان در سالجاری 120 هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه دار بود که سهمیه استان در بهمن ماه به 123 هزارتن افزایش پیدا کرد که شامل 98 هزار تن ازته، 18 هزار تن فسفاته و 7 هزار تن پتاسه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 68 هزار تن کودهای شیمیایی در سطح استان همدان

توزیع بیش از 68 هزار تن کودهای شیمیایی در سطح استان همدان