مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-05پزشكي

ارتقاء نحوه آموزش، سرفصل دروس و رشته های دانشگاهی به جد مورد توجه قرار دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه در پی تربیت نیروهای متخصص و متعهد و نه صرفاً تولید مدرک هستیم، گفت: برهمین اساس ارتقای نحوه آموزش، - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه در پی تربیت نیروهای متخصص و متعهد و نه صرفاً تولید مدرک هستیم، گفت: برهمین اساس ارتقای نحوه آموزش، سرفصل دروس و حتی رشته های دانشگاهی به جد مورد توجه قرار دارد و در تلاش هستیم روحیه نوآوری و خلاقیت را در دانشجویان تقویت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،دکتر حسین قناعتی در جشن فارغ التحصیلی جمعی از دانش آموختگان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران که به صورت حضوری و آنلاین در سالن دارالفنون برگزار شد، با تبریک به دانشجویان حاضر، خانواده آن ها و اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه، گفت: هم زمانی جشن دانش آموختگی جمعی از دانشجویان بین الملل دانشگاه با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد مبارک حضرت علی (ع) را به فال نیک می گیریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) دانش را روشنی بخش اندیشه می دانند و فرموده اند که هر کس دانشمندی را گرامی بدارد، بی گمان پروردگارش را گرامی داشته است.

وی با اشاره به اینکه هدف ما از برگزاری این جشن، علاوه بر ساختن خاطره ای فراموش نشدنی برای دانشجویان، ابراز قدردانی از زحمات بی شائبه و شبانه روزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء نحوه آموزش، سرفصل دروس و رشته های دانشگاهی به جد مورد توجه قرار دارد

ارتقاء نحوه آموزش، سرفصل دروس و رشته های دانشگاهی به جد مورد توجه قرار دارد