مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-05فرهنگي

نام گذاری کتابخانه ای در تهران به نام قادر طهماسبی


نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف تجلیل از قادر طهماسبی (فرید) شاعر آیینی و انقلابی کتابخانه ای در شهر تهران را به نام او نامگذاری کرد.

- نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف تجلیل از قادر طهماسبی (فرید) شاعر آیینی و انقلابی کتابخانه ای در شهر تهران را به نام او نامگذاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر روز جمعه 14 بهمن با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیئت امنای کتابخانه های عمومی کشور، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، جمعی از مدیران فرهنگی، و دبیر علمی و هیئت داوران این دوره از جشنواره در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

بخشی از این مراسم به آیین تجلیل از استاد قادر طهماسبی (فرید)، اختصاص داشت که ضمن اهدای لوح تقدیر و هدیه نهاد، نام گذاری یک کتابخانه عمومی به نام او در شهر تهران با هدف پاسداشت شخصیت این شاعر آیینی و انقلابی اعلام شد.

در همین راستا نسخه صوتی کتاب پری ستاره ها نیز توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با همکاری انتشارات سوره مهر تولید و آماده انتشار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری کتابخانه ای در تهران به نام قادر طهماسبی

نام گذاری کتابخانه ای در تهران به نام قادر طهماسبی