مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-05سياسي

نتیجه بخش پسران مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی اعلام شد


مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: پس یک دوره رقابت فشرده و داوری چهار نفر از داوران ملی و بین المللی گروه نجم دارالثقلین فارس به مقام اول دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی از روز جمعه در دزفول آغاز شد.

این مسابقات در دو بخش پسران و دختران برگزار می شود که بخش پسران آن با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

نتایج ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در بخش پسران روز یکشنبه در حسینیه ثارالله دزفول اعلام شد و گروه نجم دارالثقلین امام خمینی(ره) فسا استان فارس رتبه برتر را کسب کرد.

میکاییل باقری مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش امروز در آیین اختتامیه این بخش مسابقات اظهار کرد: 32 گروه در مرحله مقدماتی و 15 گروه در مرحله نهایی این مسابقات حضور داشتند.

وی افزود: سرانجام پس از یک رقابت فشرده و داوری چهار نفر از داوران ملی و بین المللی گروه نجم دارالثقلین امام خمینی(ره) فسا استان فارس رتبه اول را کسب کرد.

مدیر کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: گروه انصارالمهدی ناحیه یک استان قم رتبه دوم و گروه های اداره آموزش و پرورش بابلسر استان مازندران و آموزش و پرورش شادگان خوزستان به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه بخش پسران مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی اعلام شد

نتیجه بخش پسران مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی اعلام شد