مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-05اقتصادي

عرضه خودرو در بورس کالا متوقف می شود؟


شورای رقابت امروز دستورالعمل تنظیم بازار خودروها را منتشر کرد که بر اساس آن عرضه کنندگان خودرو را موظف به اجرای تعهداتی در هفت بند کرده است؛ - نکته قابل توجه این است که شورای رقابت در بندهای 4 و 5 دستورالعمل صادره، بر عرضه خودرو در سامانه یکپارچه اشاره کرده است؛ این بازگشت به سامانه می تواند به معنای این باشد که حرف این شورا برای لغو عرضه خودروها در بورس کالا، به کرسی نشسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق دستورالعمل شورای رقابت برای تنظیم بازار خودروهای سواری مصوب شورای رقابت، شرایط خرید خودرو برای متقاضیان تعریف شده است.

شورای رقابت در 7 بند ماده به تعریف شروط طرف عرضه کننده پرداخته است.

این شروط عبارتند از: 1- تولیدکنندگان خودرو موظفند در ابتدای سال برنامه تولید را به تفکیک ماه، به شورای رقابت و وزارت صمت اعلام کنند.

تبصره 1- وزارت صمت میزان تحقق برنامه تولید را به صورت مستمر پایش کرده و در صورت عدم تحقق، راهکارهای پیشنهادی رفع مشکلات و چالش های مسیر تحقق برنامه تولید را در کارگروه خودرو مطرح و نتایج به شورای رقابت اعلام شود.

تبصره 2- سازمان حمایت به صورت مستمر وضعیت عرضه و تعهدات تولیدکنندگان خود را پایش و گزارش مذکور را به کارگروه خود ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه خودرو در بورس کالا متوقف می شود؟

عرضه خودرو در بورس کالا متوقف می شود؟