مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-05دانش

طرح تحقیقاتی دانشیار دانشگاه ایلام حمایت مالی بین المللی را کسب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، طرح تحقیقاتی مشترک دکتر رضا صحرایی و دکتر احسان سهیلی با محققان دانشگاه ژنگژو (Zhengzhou University) چین با عنوان «تولید نانوکامپوزیت های مبتنی بر نانو نقاط کربنی (carbon nanodots) با ویژگی­ های اپتیکی بهبود یافته برای .

- طرح تحقیقاتی مشترک دانشیار گروه آموزشی شیمی دانشگاه ایلام و مدرس دانشکده علوم پایه این دانشگاه، حمایت مالی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و بنیاد ملی علوم طبیعی چین را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، طرح تحقیقاتی مشترک دکتر رضا صحرایی و دکتر احسان سهیلی با محققان دانشگاه ژنگژو (Zhengzhou University) چین با عنوان تولید نانوکامپوزیت های مبتنی بر نانو نقاط کربنی (carbon nanodots) با ویژگی­ های اپتیکی بهبود یافته برای توسعه­ ی دیودهای نورتاب (light emitting diodes) به مدت سه سال از حمایت مالی این صندوق برخوردار خواهد بود.

  بنا به این گزارش: در دومین فراخوان مشترک صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و بنیاد ملی علوم طبیعی چین، 213 پیشنهاد مشترک محققان ایرانی و چینی در سه حوزه علوم زمین، شیمی و فیزیک مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت 13 طرح برتر انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحقیقاتی دانشیار دانشگاه ایلام حمایت مالی بین المللی را کسب کرد

طرح تحقیقاتی دانشیار دانشگاه ایلام حمایت مالی بین المللی را کسب کرد