مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-05اقتصادي

توسعه و محرومیت زدایی روستاها در اولویت قرار گیرد


سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: با توجه به کوهستانی بودن اکثر مناطق استان، اجرای طرح هادی و بهسازی معابر روستایی باید در اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عقیل شکری بعدازظهر امروز در دیدار با مدیرکل کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، اظهار کرد: با توجه به کوهستانی بودن اکثر مناطق استان، اجرای طرح هادی و بهسازی معابر روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این نهاد انقلابی در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان این که دیوان محاسبات به دنبال کمک به دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به مردم است، افزود: حمایت های ما از ادارات برای بهره مندی بهتر مردم از خدمات تداوم خواهد داشت.

سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل با اشاره به این که رویکرد دیوان محاسبات در پروژه های عمرانی نگاه پیشگیرانه و مبتنی بر مشورت است، افزود: بی شک همراهی و همکاری مسئولان برای تداوم فعالیت های عمرانی در استان، به نفع مردم خواهد بود.

شکری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یادگار امام خمینی(ره) دانست و گفت: هدف اصلی امام راحل از تاسیس این نهاد انقلابی، محرومیت زدایی در مناطق روستایی بود که بنیاد مسکن استان نیز باید به اصل محرومیت زدایی و توسعه عمرانی روستاها برای جلوگیری از مهاجرت توجه ویژه ای داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و محرومیت زدایی روستاها در اولویت قرار گیرد

توسعه و محرومیت زدایی روستاها در اولویت قرار گیرد