مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-05اقتصادي

راهکار دولت برای عبور از بن بست قاچاق سوخت


مقابله با قاچاق بنزین داستانی طولانی است، دولت های مختلف برنامه هایی را برای این موضوع تدبیر می کنند اما همچنان عدد قاچاق سوخت در سطح قابل قبولی نیست، - آن طور که شرکت ملی پخش اعلام کرده، برای حل این موضوع نیازمند همراهی و همکاری تمام بخش های مسئول در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنطور که اسدالله قلیزاده، رییس صنف جایگاه داران کشور اخیرا به ایسنا گفته سیاستگذاران توزیع فراورده های نفتی در سال های گذشته با اهرم مقابله با قاچاق، معمولا از روش های سلبی در توزیع سوخت استان های مرزی استفاده کرده اند و توجه اساسی به اصلاح زیرساخت ها نشده، در نتیجه وضعیت در چند سال اخیر، مطلوب مردم مرزنشین که نیازمند سوخت هستند و جایگاه داران نیست و اقدامات جدی لازم است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در این رابطه به ایسنا توضیحاتی را ارائه داد که بر اساس آن این شرکت با رسالت توزیع روزانه بالغ بر 250 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در بخش های مختلف مصرف از جمله حمل و نقل، کشاورزی، صنایع، نیروگاهی، دریایی و .

مجری سیاست های ابلاغی دستگاه های ذی مدخل و حاکمیتی بوده است.

براساس اعلام این شرکت، قاچاق فرآورده های نفتی متاثر از عوامل مختلف تاثیرگذار از جمله نرخ ارزان سوخت داخلی در مقایسه با قیمت عرضه در کشورهای همسایه، نوسانات نرخ ارز، نیاز مبرم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار دولت برای عبور از بن بست قاچاق سوخت

راهکار دولت برای عبور از بن بست قاچاق سوخت