مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 17:262023-02-05سياسي

رییس جمهور : اعتبارات لازم برای بازسازی مناطق زلزله زده خوی اختصاص می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس آیت الله سیدابراهیم رییسی روز یکشنبه در جلسه مدیریت بحران آذربایجان غربی با محوریت زلزله خوی، اظهار کرد: دولت در کنار مردم مناطق زلزله قرار گرفته و تمام تلاش خود را برای بازسازی این مناطق در اسرع وقت بکار می گیرد.

وی با بیان اینکه مراحل نجات زلزله زدگان از زیر آوار و اسکان موقت آنان با موفقیت انجام شد، افزود: مراحل نوسازی باید هرچه سریعتر آغاز تا شرایط لازم برای بازگشت مردم به زندگی عادی در منطقه فراهم شود.

رییس جمهور با قدردانی از خدمات ارائه شده به زلزله زدگان، اضافه کرد: از دستگاه های دولتی، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر بابت حضور جهادی در منطقه و ارائه خدمات سریع به زلزله زدگان قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به ایجاد اردوگاه های اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده شهرستان خوی گفت: این مقدار خدمات ارائه شده در یک شرایط بحرانی کارنامه خوبی است که باید یک الگو در مدیریت بحران محسوب شود.

آیت الله رییسی با بیان اینکه نوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در روستاهای صعب العبور شهرستان خوی آغاز شده است، افزود: اقدامات جهادی فوق العاده ای در مناطق زلزله زده در حال انجام است به طور مثال پس از زلزله مهرماه در این شهرستان خوی، تاکنون بیش از یک هزار واحد مسکونی در عرض چند ماه بازسازی شده که در نوع خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور : اعتبارات لازم برای بازسازی مناطق زلزله زده خوی اختصاص می یابد

رییس جمهور : اعتبارات لازم برای بازسازی مناطق زلزله زده خوی اختصاص می یابد