مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-05اقتصادي

آمادگی دوطرفه کردن تبادل کالا در بازارچه مرزی دوغارون را داریم


آمادگی دوطرفه کردن تبادل کالا در بازارچه مرزی دوغارون تایباد با هدف انتفاع مرزنشینان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، یعقوبعلی نظری عصر امروز در حاشیه سفر به تایباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمادگی دوطرفه کردن تبادل کالا در بازارچه مرزی دوغارون وجود دارد تا مردم مرزنشین دو سوی مرز از آن بهره ببرند.

استاندار خراسان رضوی افزود: قرار است در همین رابطه جلساتی برای بررسی ابعاد و نیز میزان اجرایی شدن آن با مسئولان مربوطه انجام شود تا هرچه بهتر مردم از مزایای اقتصادی مرزها منفعت کسب کنند.

وی ادامه داد: مرز دوغارون در حوزه تجاری و مسافری از اهمیت بالایی در مناسبات ایران و افغانستان برخوردار می باشد و هدف نهادهای اقتصادی، برطرف کردن مشکلات و مسایل در این گذرگاه بین المللی است.

نظری بیان کرد: نسبت به گذشته نابسامانی های مدیریتی در مرز دوغارون در حال بهبود است و انتظار می رود دستگاه های فعال در این معبر با هماهنگی و سرعت بالا موانع را مرتفع کنند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: اجرای طرح های جامع پایانه و بازارچه مرزی دوغارون بسیاری از مشکلات را در حوزه سرعت بخشی در ترددها و خدمات دهی رفع می کند و منجر به تسهیل و روانسازی ترانزیت کالا میان دو کشور ایران و افغانستان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دوطرفه کردن تبادل کالا در بازارچه مرزی دوغارون را داریم

آمادگی دوطرفه کردن تبادل کالا در بازارچه مرزی دوغارون را داریم