مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 18:012023-02-05سياسي

حضور چشمگیر دهه هشتادی ها در مراسم اعتکاف اردبیل


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری مراسم اعتکاف در 35 مسجد استان اردبیل خبر داد و گفت: نوجوانان دهه هشتادی حضور چشمگیری در این آیین اعتکاف دارند.

- حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت وگو باخبرنگار مهر ، در بیان فضیلت اعتکاف اظهار کرد: اعتکاف، بستر مناسب اندیشه، تفکر و خردورزی و فرصتی است برای اینکه انسان های فرورفته در غرقاب روزمرگی از فضای پرالتهاب روزانه به سوی خویش و خداوند بازگردند.

وی گفت: در ایام اعتکاف که همزمان با 13 رجب در استان اردبیل آغاز شده، مردم با حضور در مساجد در حال راز و نیاز با خدای خود هستند و فارغ از هرگونه لذت مادی و فانی، خوشی های دنیای عصر را فراموش کرده و به معبود خود پناه برده اند و از خداوند منان طلب بخشش و توبه دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: حضور اقشار مختلف مردم از جمله نوجوانان و جوانان در مساجد به منظور تطهیر روح و روان، بسیار چشمگیر است به گونه ای که غالب معتکفین استان اردبیل در رده سنی دهه هشتادی هستند.

حجت الاسلام جعفرزاده گفت: حضور جوانان در مراسم اعتکاف بسیار چشمگیر بوده است و بالاترین رده سنی شرکت کنندگان در این مراسم در استان اردبیل مربوط به جوانان است و بیشتر مساجد اردبیل با حضور این قشر باانگیزه حال و هوای خاصی به خود گرفته است، جوانانی که برای تعیین مسیر زندگی خود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور چشمگیر دهه هشتادی ها در مراسم اعتکاف اردبیل

حضور چشمگیر دهه هشتادی ها در مراسم اعتکاف اردبیل