مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:052023-02-05اقتصادي

وضعیت پایانه مرزی پرویزخان نیازمند ساماندهی است


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به تداوم مشکلات پایانه های مرزی استان، گفت: وضعیت پایانه مرزی پرویزخان نیازمند ساماندهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالوحید محمدی بعد از ظهر یکشنبه در کارگروه توسعه صادرات استان کرمانشاه که در محل پایانه بین المللی مرز رسمی خسروی برگزار شد، اظهار کرد: قبل از این جلسه از مرز پرویزخان و روند صادرات و مشکلات و مسائل موجود بازدیدی داشتم و روند فعلی مرز قابل قبول نیست و ما باید با احصای مشکلات و ارائه راهکار درست برای حل آنها از وضعیت موجود بهترین استفاده و بهترین خروجی را برای مردم داشته باشیم.

وی افزود: با محوریت فرماندار باید مشکلات در یک بازه ی زمانی احصا و هر دستگاه متولی نسبت به رفع آن برای خروجی مناسب اقدام کند و هر دستگاهی نیز باید نظارت کامل را بر رفع مشکلات داشته باشد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: هر مدیر و مسئولی که در بخش دولتی نمی تواند جهادی کار کند بدون تعارف جای خود را به فردی دهد که کار می کند و در زمینه بخش خصوصی نیز باید سرمایه گذار خدمات لازم را ارائه دهد و در صورت عدم ارائه ی خدمات در مرز، لازم است جایگزین شود.

محمدی با انتقاد از عملکرد قرنطینه نباتی و استاندارد بر استقرار آزمایشگاه و خدمات مطلوب در مرز توسط این 2 واحد تاکید کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پایانه مرزی پرویزخان نیازمند ساماندهی است

وضعیت پایانه مرزی پرویزخان نیازمند ساماندهی است