مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:102023-02-05سياسي

آیین گرامیداشت روز همبستگی با مردم کشمیر در مشهد برگزار شد


آیین گرامیداشت روز همبستگی با کشمیر با حضور مقامات عالی رتبه کشورهای ایران و پاکستان در محل کنسولگری پاکستان در مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم بزرگداشت روز همبستگی کشمیر بعدازظهر یکشنبه با حضور نمایندگان دفتر وزارت امورخارجه ایران، نمایندگی کنسولی، مسئولین استان خراسان رضوی و اعضای جامعه پاکستانی ها در کنسولگری پاکستان در مشهد برگزار شد.

در این مراسم پیام رییس جمهور پاکستان، توسط محمد شهریار، کنسول کنسولگری جمهوری پاکستان در مشهد برای حاضرین قرائت شد.

عارف علوی، رییس جمهور پاکستان در این پیام عنوان اظهار کرد: امروز ما روز همبستگی کشمیر را گرامی می داریم تا حمایت تزلزل ناپذیر پاکستان را از مبارزه بحق و مشروع مردم کشمیر برای تحقق حق مسلم شأن برای خودمختاری ابراز کنیم.

در این روز، ما به فداکاری ها و جان فشانی های برادران و خواهران کشمیری مان در طول مقاومت چند دهه ساله شأن در برابر اشغالگری هند ادای احترام می کنیم.

در ادامه این پیام عنوان شد: امروز پاکستان از هند می خواهد امکان دسترسی بدون محدودیت به جامو و کشمیر تحت اشغال غیر قانونی هند را به ناظران سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی، رسانه های بین المللی و سازمان های حقوق بشر بدهد تا بتوانند به اطلاعات دست اول درباره وضعیت این منطقه دست پیدا کرده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت روز همبستگی با مردم کشمیر در مشهد برگزار شد

آیین گرامیداشت روز همبستگی با مردم کشمیر در مشهد برگزار شد