مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 22:452023-02-05حوادث

باند توزیع مواد مخدر در دامغان متلاشی شد


فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری سه نفر توزیع کننده مواد افیونی در دامغان خبر داد و گفت: از مخفی گاه متهمان، پنج کیلو و 900 گرم تریاک کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدرضا علوی، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مدتی قبل، اخباری مبنی بر فعالیت مشکوک چند تن از موادفروشان شهر در یکی از محله های جنوبی دامغان به پلیس ارائه شد و به همین منظور، اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران در اقدامات اطلاعاتی خود، به شناسایی محل فعالیت متهمان موفق شدند و مقدمات دستگیری و برخورد قانونی با این افراد در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان ادامه داد: روز گذشته با هماهنگی قضایی و اخذ مجوز ورود به مخفیگاه متهمان، تیمی از مأموران عملیات این پلیس به مخفیگاه موادفروشان اعزام شدند.

وی ادامه داد: اعضای این باند در مخفی گاه خود درحالی که قصد جابه جایی مواد مخدر را داشتند، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از این محل، پنج کیلو و 900 گرم تریاک کشف شد.

علوی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند توزیع مواد مخدر در دامغان متلاشی شد

باند توزیع مواد مخدر در دامغان متلاشی شد