مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 07:402023-02-06فرهنگي

شلوغ ترین روز جشنواره فجر و امان از دوربین های بدون سوژه


جشنواره فیلم فجر در حالی به نیمه راه خود رسیده که شلوغ ترین روز خود را در سینمای رسانه به بهانه نمایش یک فیلم پشت سر گذاشت؛ فیلمی که یکی از پرتکرارترین بحث ها درباره آن شباهتش با یکی دیگر از آثار جشنواره فیلم فجر سال گذشته است.

- جشنواره فیلم فجر در حالی به نیمه راه خود رسیده که شلوغ ترین روز خود را در سینمای رسانه به بهانه نمایش یک فیلم پشت سر گذاشت؛ فیلمی که یکی از پرتکرارترین بحث ها درباره آن شباهتش با یکی دیگر از آثار جشنواره فیلم فجر سال گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکشنبه 16 بهمن ماه جشنواره فیلم فجر با نمایش دو فیلم و آغاز تقریباً رسمی بخش بین الملل به روز پنجم خود رسید و در این گزارش برخی حواشی این روز مرور می شود.

*روز یکشنبه، بخش بین الملل تقریباً افتتاح شد و در شرایطی که هنوز مهمانان خارجی چه در مقام فیلمساز و احتمالا داور و چه به عنوان پخش کننده و متقاضی شرکت در بازار فیلم، معرفی نشده، مقرر شده است که نمایش فیلم های این بخش در سینمای رسانه روزانه اعلام شود.

البته سالنی که در روز اول نمایش یعنی همین یکشنبه، 16بهمن به این بخش اختصاص داده شد بیشتر در اوقاتی بود که فیلم های بخش مسابقه ملی روی پرده بود و به همین دلیل مخاطب چندانی از سالن نمایش دهنده دو فیلم بین الملل استقبال نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلوغ ترین روز جشنواره فجر و امان از دوربین های بدون سوژه

شلوغ ترین روز جشنواره فجر و امان از دوربین های بدون سوژه