مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 08:062023-02-06اقتصادي

70 درصد دانشجویان این دانشگاه جذب بازار کار می شوند


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از جذب حدود 70 تا 80 درصد دانشجویان این دانشگاه به بازار کار خبر داد.

- هوشمند عزیزی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز بکار دانشگاه فنی و حرفه ای کرمانشاه از سال 1346، اظهار کرد: این دانشگاه، اولین دانشگاه استان است که در آن زمان با عنوان انستیتو تکنولوژی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه در سالهای بعدی اسامی دیگری همچون مدارس عالی هم داشته، ادامه داد: سرانجام این دانشگاه در سال 1390 به زیرمجموعه وزارت علوم رفت و نامش به دانشگاه فنی و حرفه ای تغییر یافت.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کرمانشاه تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه فارغ التحصیلان هنرستانها هستند که پس از دوران مدرسه، در دانشگاه رشته خود را به صورت تخصصی تر ادامه می دهند.

وی با تاکید براینکه رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای متفاوت از دیگر دانشگاه ها است، گفت: متاسفانه بسیاری این دانشگاه را با سازمان فنی و حرفه ای که زیر مجموعه وزارت کار است، اشتباه می گیرند، درحالیکه این دو رسالتی متفاوت از هم دارند.

عزیزی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در این دانشگاه دانشجویان رشته تخصصی خود را که از هنرستان در آن تحصیل کرده اند ادامه می دهند، بنابراین زمانی که فارغ التحصیل می شوند، نیروهای آچار بدست و کاملا آماده ورود به بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد دانشجویان این دانشگاه جذب بازار کار می شوند

70 درصد دانشجویان این دانشگاه جذب بازار کار می شوند