مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 08:102023-02-06اقتصادي

بهره برداری از یک واحد پرورش مرغ گوشتی 60 هزار قطعه ای در خاش


به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مرغداری صنعتی پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت 60 هزار قطعه و اشتغالزایی 10 نفر در بخش مرکزی منطقه سرتلاپ شهرستان خاش افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور فرماندار، ائمه جمعه ، مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی ،معتمدین و اعضای شورای اداری شهرستان، با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال، مرغداری صنعتی پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت 60 هزار قطعه و اشتغالزایی 10 نفر در بخش مرکزی منطقه سرتلاپ شهرستان خاش افتتاح شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خاش در مراسم افتتاح این طرح گفت: شهرستان خاش دارای 40 واحد مرغداری فعال و 45 واحدمرغداری در حال ساخت، رتبه نخست تولید گوشت مرغ را در استان سیستان وبلوچستان را به خود اختصاص داده است.

 مرمت و قنات عیسی آباد لاشار به اتمام رسید همچنین در پنجمین روز از دهه مبارک فجر مرمت و بازسازی و احیاء قنات عیسی آباد ازتوابع بخش مرکزی شهرستان لاشار به اتمام رسیده و با حضور فرماندار واعضای شورای اداری شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر جهادکشاورزی لاشار میزان اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح را بالغ بر6میلیاردو 440 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این قنات 91 هکتار از اراضی زراعی و باغی منطقه را مشروب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از یک واحد پرورش مرغ گوشتی 60 هزار قطعه ای در خاش

بهره برداری از یک واحد پرورش مرغ گوشتی 60 هزار قطعه ای در خاش