مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-06اقتصادي

پروژه های عمرانی در شهرستان نایین افتتاح شد


کلنگ زنی پروژه گازرسانی به کلوت محمدیه و ایستگاه شهید شرافت، افتتاح فاز اول یک مجموعه صنعتی سرامیکی، بهسازی شبکه برق 20 روستا و بهره برداری از نیروگاه خورشیدی از جمله پروژه های مهمی بود که همزمان با دهه فجر در نایین افتتاح شد.

- مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در نایین اظهار کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهمان چندین شهرستان بودیم و پروژه های مختلفی که با مشارکت مردم، معتمدین، نخبگان و مسؤولان شهرستان آماده بهره برداری بود را افتتاح کردیم که در شهرستان نایین از 7 پروژه به ارزش ریالی بالغ بر 353 میلیارد تومان بازدید شد.

وی افزود: ارزش این پروژه ها که با مشارکت دولت، بخش خصوصی و شهرداری صورت گرفته برای نایین رقم قابل توجهی است و تنوع خیلی خوبی هم داشت که نویدبخش یک نایین پررونق تر و آبادتر برای مردم است.

خضری خاطرنشان کرد: افتتاح شهربازی برای کودکان، کلنگ زنی پروژه گازرسانی به کلوت محمدیه و ایستگاه شهید شرافت، افتتاح فاز اول یک مجموعه صنعتی سرامیکی، بهسازی شبکه برق 20 روستا، بهره برداری از نیروگاه خورشیدی، پروژه سنگ فرش معاضدیه و جدول گذاری و آسفالت معابر و بهسازی در شهر که توسط شهرداری انجام گرفته بود، نشان تلاش مسؤولان نایین در حوزه های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی در شهرستان نایین افتتاح شد

پروژه های عمرانی در شهرستان نایین افتتاح شد