مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-06اقتصادي

95 پروژه گازرسانی در نهبندان افتتاح و کلنگ زنی شد


همزمان با ششمین روز از دهه فجر، 95 پروژه در نهبندان با اعتباری بیش از هزار و 769 میلیارد ریال و با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح دوشنبه در ششمین روز دهه فجر، آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های گازرسانی در شهرستان نهبندان با حضور استاندار خراسان جنوبی به صورت همزمان برگزار شد.

در این مراسم به صورت همزمان 95 پروژه افتتاح و کلنگ زنی شدند که اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها هزار و 769 میلیارد ریال بوده است.

همچنین در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همراه بود، پروژه احداث خط تقویتی شوسف- نهبندان برای استمرار گازرسانی به بهره برداری رسید.

در این مراسم عملیات اجرایی گازرسانی به سه واحد تولیدی و صنعتی، به طرح جهش مسکن با بهره مندی 91 خانوار، پنج روستا با بهره مندی 49 خانوار نیز آغاز شد.

گفتنی است؛ افتتاح پروژه های گازرسانی به 4 روستا با بهره مندی 41 خانوار، 18 واحد صنعتی و تولیدی، طرح جهش مسکن (18 خانوار)، گازرسانی به مسکن های محرومین با بهره مندی 62 خانوار از جمله برنامه های پیش بینی شده برای سفر امروز استاندار خراسان جنوبی به نهبندان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 پروژه گازرسانی در نهبندان افتتاح و کلنگ زنی شد

95 پروژه گازرسانی در نهبندان افتتاح و کلنگ زنی شد