مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-06سياسي

جشنواره بزرگ عشایر خراسان جنوبی و انقلاب اسلامی برگزار می شود


سرپرست اداره کل عشایر خراسان جنوبی جنوبی گفت: در جشنواره بزرگ عشایر و انقلاب اسلامی از قابلیت و توانمندیهای مرزنشینان غیور استان رونمایی می شود.

- محمدابراهیم ابراهیمی، سرپرست اداره کل عشایر خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، معرفی استعدادهای بالقوه و توانمندی های عشایر استان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی جشنواره بزرگ عشایر و انقلاب اسلامی عشایر ایران برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره بزرگِ عشایر و انقلاب اسلامی در 13 استان کشور از جمله عشایر غیور و مرزنشین خراسان جنوبی اجرایی می شود.

سرپرست اداره کل عشایر خراسان جنوبی تصریح کرد: در جشنواره بزرگِ عشایر و انقلاب اسلامی استان محصولات تولیدی عشایری به نمایش گذاشته می شود.

ابراهیمی یادآور شد: نمایش توانمندی ها، آداب و سنن عشایر خراسان جنوبی در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از اهداف این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره  روز پنجشنبه20 بهمن ماه جاری در محله عشایری زرین چاه بخش سه قلعه شهرستان سرایان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

سرپرست اداره کل عشایر خراسان جنوبی گفت: جشنواره بزرگ عشایر و انقلاب اسلامی و پویش ملی هر سیاه چادر عشایری یک پرچم تلاش دارد تا وحدت و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بزرگ عشایر خراسان جنوبی و انقلاب اسلامی برگزار می شود

جشنواره بزرگ عشایر خراسان جنوبی و انقلاب اسلامی برگزار می شود