مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-06اقتصادي

توضیحی درباره وضعیت کنده کاری خیابان های اهواز در آستانه نوروز


رییس شورای شهر اهواز با اشاره به وضعیت چاله ها و کنده کاری های خیابان های اهواز، گفت: با توجه به شرایط کنونی نمی توان وضعیت خیابان های اهواز را تا شب عید پیش بینی کرد البته حتی اگر برنامه های ترمیم نیز عملیاتی شوند، - تا شب عید تغییر چشمگیر نخواهد شد.

سیاش محمودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت چاله ها و کنده کاری های اهواز در آستانه نوروز اظهار کرد: اعضای شورای شهر نیز از این وضعیت خیابان ها گله مند هستند اما چاله ها و خرابی های آسفالت خیابان های اهواز در شرایط بارندگی بیشتر نمود پیدا می کند.

وی افزود: یکی دو هفته پیش قرارداد آسفالت و لکه گیری چهار منطقه اهواز با حدود 150 میلیارد تومان منعقد شد که روند ابلاغ آن در حال انجام است و به محض ابلاغ، کار به سرعت آغاز می شود.

مناقصه چهار منطقه دیگر نیز برگزار خواهد شد.

محمودی عنوان کرد: قرارگاه خاتم نیز در روزهای آینده کار آسفالت دو معبر اصلی بلوار هاشمی زاده و مدرس و بلوار آیت الله بهبهانی و پاسداران را آغاز می کند.

رییس شورای شهر اهواز گفت: حدود 27 هزار کیسه آسفالت سرد برای رفع چاله ها خریداری شده و کار در مناطق آغاز شده و امیدواریم کمی وضعیت سامان دهی شود.

وی با اشاره به وضعیت کنده کاری و حفاری پروژه های شرکت آب و فاضلاب در خیابان های اهواز افزود: ترمیم نقاطی که کنده کاری شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی درباره وضعیت کنده کاری خیابان های اهواز در آستانه نوروز

توضیحی درباره وضعیت کنده کاری خیابان های اهواز در آستانه نوروز