مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-06سياسي

مقام برتر بسیج مهندسین عمران و معماری در کشور به سپاه کازرون رسید


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از کسب مقام برتر بسیج مهندسین عمران و معماری در کشور توسط سپاه کازرون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در همایش تخصصی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور که با حضور مسئولین کشوری و لشکری در مشهد مقدس برگزار شد، از مهندس محمدجعفر شفیعی، مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون بعنوان مدیر برتر بسیج مهندسین عمران و معماری سراسر کشور و مراکز بسیج وزارت راه و شهرسازی تجلیل شد.

  وی افزود: سه قشر بسیج مهندسین سپاه کازرون از اقشار فعال و برتر ناحیه بوده که در سطح استان و کشور می درخشد و در چند سال اخیر موفقیت های چشمگیری داشته است.

   سرهنگ توکل در ادامه موفقیت های فنی و تخصصی در دوران جنگ تحمیلی و سازندگی پس از آن را مرهون خدمات مهندسین رشته های مختلف دانست و گفت: شهرستان انقلابی کازرون در شرایط فعلی با آماده سازی زیر ساخت های عمرانی می تواند عرصه تلاش های همه جانبه مهندسان باشد و برای رفع معضل مشکلات شهری هم نیازمند طرح های واقع گرایانه و تخصصی مهندسان هستیم.

  وی آینده نگری را لازمه توفیق در فعالیت های جامعه مهندسین عنوان کرد و گفت: امروزه شرایط به گونه ای است که نیازمند نوآوری و اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام برتر بسیج مهندسین عمران و معماری در کشور به سپاه کازرون رسید

مقام برتر بسیج مهندسین عمران و معماری در کشور به سپاه کازرون رسید