مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-06سياسي

نقدعلی: تمهیدات لازم برای شفافیت آرای نمایندگان باید فراهم شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 17 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: - نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمهیدات لازم برای شفافیت آرای نمایندگان فراهم شود و معاونت اجرایی مجلس اقدامات لازم را در این باره انجام شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 17 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: چندی پیش رییس مجلس گفت نمایندگانی که موافق شفافیت آرا هستند، می توانند به صورت داوطلبانه اعلام کنند تا آرای آن ها منتشر شود.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه از این دستور رییس مجلس حدود دو ماه گذشته، اما معاون اجرایی هنوز اقدامات لازم را در این زمینه انجام نداده و مقدمات لازم برای شفافیت آرای نمایندگان به صورت الکترونیکی فراهم نشده و هنوز آرا به صورت کاغذی به دست ما می رسد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: طرح شفافیت قوای سه گانه چندی پیش در مجلس تصویب و در شورای نگهبان تأیید شد، اما بر سر یک مورد اختلافی مدتی است که در مجمع تشخیص مصلحت نظام مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدعلی: تمهیدات لازم برای شفافیت آرای نمایندگان باید فراهم شود

نقدعلی: تمهیدات لازم برای شفافیت آرای نمایندگان باید فراهم شود