مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-06ورزشي

ساعی: سطح مسابقات فجیره بسیار بالا بود/ از عملکرد بازیکنان رضایت دارم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهروز ساعی در خصوص رقابت های آزاد فجیره که به میزبانی کشور امارات برگزار شد؛ اظهار داشت: خوشبختانه حریفان اصلی بازیکنان ما در این مسابقات هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان حضور داشتند و سطح مسابقات بسیار بالا بود .

- مربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: مسابقات سطح بالایی را شاهد بودیم و عملکرد بازیکنانمان بسیار خوب بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهروز ساعی در خصوص رقابت های آزاد فجیره که به میزبانی کشور امارات برگزار شد؛ اظهار داشت: خوشبختانه حریفان اصلی بازیکنان ما در این مسابقات هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان حضور داشتند و سطح مسابقات بسیار بالا بود و بازیکنان ما محک خوبی خوردند تا در رقابت های پیش رو بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.

او ادامه داد: خدا را شکر روحیه بازیکنان تیم ما خوب بود و شرایط خوبی داشتیم و الحمدالله توانستیم نتیجه خیلی عالی هم کسب کنیم.

از زحمات تمام بازیکنان و همه عوامل تیم که در این موفقیت سهیم بودند تشکر می کنم و امیدوارم این روند موفقیت در تیم ما ادامه دار باشد تا در مسابقات آینده هم بتوانیم پرچم ایران را بالا نگه داریم.

ساعی در خصوص نحوه میزبانی اماراتی ها از ورزشکاران در این مسابقات گفت: در اکثر مسابقات یکسری ناهماهنگی هایی وجود دارد، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعی: سطح مسابقات فجیره بسیار بالا بود/ از عملکرد بازیکنان رضایت دارم

ساعی: سطح مسابقات فجیره بسیار بالا بود/ از عملکرد بازیکنان رضایت دارم