مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-06ورزشي

سردار فدوی: بزرگترین جشن انقلاب در راه است/ دشمن مانند همیشه اشتباه محاسباتی کرد


دشمن جنگی همه جانبه را در چند ماه گذشته شروع کرده بود اما باز اشتباه محاسباتی کرده و علی رغم اینکه با تمام توان به میدان آمد شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش مدافعان ولایت که امروز، 17 بهمن در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد اظهار کرد: ایام دهه فجر است؛ ایام مبارکی که 44 سال است به برکت پیروزی انقلاب اسلامی طنین انداز است و این ایام مبارک 5 روز دیگر به بزرگترین جشنی که ان شالله در طول این سال های طولانی برگزار شده تبدیل می شود.

  وی افزود: می بایست در برابر عنایت های خدا، خاصه پیروزی های بیشماری که در این سال های طولانی کسب شده و خاصه در آخرین آن که توطئه و فتنه بزرگی برای انقلاب اسلامی به وجود آوردند تشکر کنیم.

دشمن جنگی همه جانبه را در چند ماه گذشته شروع کرده بود اما باز اشتباه محاسباتی کرد و علی رغم اینکه با تمام توان به میدان آمد شکست خورد.

  جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این وعده خداست که هیچ وقت حزب باطل و شیطان پیروز نمی شود، تصریح کرد: همواره حزب الله پیروز است و 44 سال است که کل ملت، بسیجیان و پاسداران مواظبت کردند تا همیشه در حزب خدا باشند، چراکه حزب خدا همیشه پیروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: بزرگترین جشن انقلاب در راه است/ دشمن مانند همیشه اشتباه محاسباتی کرد

سردار فدوی: بزرگترین جشن انقلاب در راه است/ دشمن مانند همیشه اشتباه محاسباتی کرد