مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-06اقتصادي

راه اندازی میدان جدید میوه و تره بار باعث کاهش تورم می شود


راه اندازی میدان جدید میوه و تره بار و استفاده حداکثری از ظرفیت آن باعث کاهش تورم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن افشارچی سه شنبه در آیین افتتاح میدان جدید میوه و تره بار و پایانه صادراتی محصولات کشاورزی زنجان با بیان اینکه کار دولت تسهیلگری و گره گشایی است، افزود: این پروژه گره های متعددی داشت و انرژی زیادی برای به نتیجه رسیدن آن صرف شد که در نهایت، افتتاح آن نشان دهنده وجهه گره گشایی و مشکل گشایی دولت است.

وی ا بیان اینکه کار مسئولان تسهیل گری و گره گشایی بوده و زحمت اصلی برای سرمایه گذاران و کارآفرینان است، افزود: انتظار این است با بهره گیری از ظرفیت حداکثری این مجموعه، فعالیت آن در حجم صادرات محصولات کشاورزی و کاهش تورم میوه و تره بار استان تاثیرگذار باشد.

افشارچی با بیان اینکه کار ما به عنوان دولت تسهیلگری و کارگشایی است و زحمت اصلی مال کارآفرینان و سرمایه گذاران است، افزود: در پروژه های نساجی هم که زنجان از جمله قطب های آن است ایجاد بازار موازی ضروری است و باید اتفاق بیفتد.

استاندار زنجان به ایجاد بازار موازی در زمینه نساجی و محصولات کشاورزی (میوه) اشاره کرد و گفت: افزایش نقاط عرضه محدود بر تورم تاثیر دارد و تکثر مراکز عرضه در بازار رقابتی و قیمت تاثیرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی میدان جدید میوه و تره بار باعث کاهش تورم می شود

راه اندازی میدان جدید میوه و تره بار باعث کاهش تورم می شود