مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-06سياسي

حتی کمیته امداد هم اظهارنامه پر می کند و مالیات می دهد چه برسد به دیگران


معاون وزیر اقتصاد بر بررسی پرونده مالیاتی برخی دستگاه های حاکمیتی تاکید کرد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان دو مثالی بودند که در این خصوص بیان شد؛ - حتی کمیته امداد امام خمینی (ره) با آن هدفی که برایش تشکیل شده و خانواده بزرگ و خاصی که تحت پوشش دارد، از پرداخت مالیات معاف نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جمله فوق را می توان چکیده و خلاصه نشستی خواند که روز گذشته برگزار شد و به دلایل متفرقه به صدر اخبار اخیر در شبکه های اجتماعی تکیه زده است.

نشستی خبری که موضوعات مهم و متنوعی در آن مطرح شد که از جمله آنها، عزم جزم سازمان مالیاتی کشور بر دریافت مالیات از سلبریتی ها است و با تشکیل اداره ای ویژه در تهران، وارد فاز اجرایی هم شده است.

این را داود منظور، رییس این سازمان گفت و تاکید کرد که اداره کل مالیات سلبریتی ها ماموریت دارد قرارداد های این افراد را شناسایی و بررسی نماید تا این افراد هم مانند سایر مودیان، بر اساس میزان درآمد مشمول مالیات شوند.

رویکردی که نشان می دهد عدالت محوری در دستور کار جدی این سازمان قرار دارد.

مساله ای که از دید بسیاری از مردم اساسی و کلیدی است.

نمود دیگر این رویکرد اساسی را می شود در سازوکاری جست که برای ممانعت از فرار گروهی از پزشکان از پرداخت مالیات به کار بسته شده است؛ به این صورت که قرار است برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی کمیته امداد هم اظهارنامه پر می کند و مالیات می دهد چه برسد به دیگران

حتی کمیته امداد هم اظهارنامه پر می کند و مالیات می دهد چه برسد به دیگران