مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-06اقتصادي

شروع عملیات احداث 3800 واحد نهضت مسکن در مرودشت


در ششمین روز از دهه مبارک فجر، طی آیینی با حضور مسئولان استان فارس، عملیات اجرایی احداث 3800 واحد از طرح نهضت مسکن در شهرستان مرودشت، آغاز شد.

- مدیرکل راه و شهرسازی فارس، دوشنبه 17 بهمن در مراسم آغاز طرح نهضت ملی مسکن در مرودشت، به خبرنگاران گفت: امسال در شهر مرودشت حدود 30 هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود 17 هزار نفر با توجه به سبز بودن فرم جیم، واجد شرایط شناخته شده اند که باید برای آنها مسکن ساخته شود.

محمودرضا طالبان ادامه داد: با توجه به موانع و مشکلاتی که در بحث تامین زمین در شهر مرودشت پیش رو داشتیم، به همت فرماندار و مدیر راه و شهرسازی این شهرستان، برای اختصاص یک قطعه زمین 55 هکتاری با مالکین بخش خصوصی به توافق رسیده ایم که امروز کلنگ احداث 3800 واحد آن به زمین زده شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همکاری شهرداری مرودشت روند صدور پروانه ساختمانی برای اجرای هرچه سریعتر این واحدها شتاب گیرد.

طالبان اضافه کرد: علاوه بر 55 هکتار زمین مذکور، در رابطه با 100 هکتار زمین دیگر نیز طی یکی دو هفته اخیر با مالکین به توافق رسیده ایم که این میزان زمین نیز برای ساخت هفت تا هشت هزار واحد مسکونی مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع عملیات احداث 3800 واحد نهضت مسکن در مرودشت

شروع عملیات احداث 3800 واحد نهضت مسکن در مرودشت