مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-06ورزشي

وقت رفتن کی روش بود/ آموزش مهمتر از تجهیزات داوری است


کارشناس فوتبال ایران ضمن درخواست دقت بیشتر روی آموزش داوران لیگ برتر گفت: قطعا بی اخلاقی همیشه محکوم است و ذات فوتبال را نباید دستخوش حاشیه ها قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به ایستگاه نوزدهم خود رسیده است تا رقابت بین تیم ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر باشگاه ها به اوج حساسیت برسد و حاشیه های فراوانی برای تصمیمات داوران هر مسابقه به همراه داشته باشد.

اعتراض های مستمر سرمربیان تیم های لیگ برتری نسبت به چینش داوران و عملکرد آنها باعث ورود مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال شد تا او نشستی فوق العاده با حضور هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون، و خداداد افشاریان رییس کمیته داوران، رضا کشوری فرد رییس سازمان لیگ و مسئولان کمیته اخلاق و انضباطی برگزار کند.

از سوی دیگر انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران تبدیل به دغدغه جدی برای اهالی فوتبال شده است تا بحث های داغی برای انتخاب جانشین کارلوس کی روش ایجاد شود.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اتفاقات اخیر در فوتبال باشگاهی کشور و همچنین خداحافظی کارلوس کی روش گفتگویی را با خبرنگار مهر انجام داد که این مصاحبه را در پی می خوانید: بار فنی لیگ باید بیشتر از اینها باشد ذوالفقار نسب با توضیح مختصری درباره عملکرد تیم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقت رفتن کی روش بود/ آموزش مهمتر از تجهیزات داوری است

وقت رفتن کی روش بود/ آموزش مهمتر از تجهیزات داوری است