مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-06فرهنگي

اعلام نمایش فیلمی یک ساعت قبل از اکران، خبر شد!


برنامه دومین روز نمایش فیلم های بخش بین الملل در سینمای رسانه (پردیس ملت) در حالی یک ساعت قبل از آغاز نمایش فیلم اعلام شده که قرار است فیلم «شهر خاموش» احمد بهرامی به نمایش درآید.

- برنامه دومین روز نمایش فیلم های بخش بین الملل در سینمای رسانه (پردیس ملت) در حالی یک ساعت قبل از آغاز نمایش فیلم اعلام شده که قرار است فیلم شهر خاموش احمد بهرامی به نمایش درآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت روابط عمومی فیلم فجر حوالی ساعت 14، یک ساعت قبل از نمایش فیلم شهر خاموش احمد بهرامی، برنامه روزانه بخش بین الملل را اعلام کرد.

این در حالی است که این فیلم با توجه به سوابق حضورهای بین المللی اش قطعا یکی از فیلم هایی بوده است که اهالی رسانه علاقه مند بودند آن را تماشا کنند اما اینگونه اطلاع رسانی کمی غیر منطقی به نظر می رسد، چون خبرنگاران طبق برنامه از پیش اعلام شده، برنامه ریزی کرده اند که ساعت 16 برای تماشای فیلم هفت بهارنارنج از فیلم های بخش سودای سیمرغ در پردیس ملت حاضر شوند و قطعا با این اطلاع رسانی نمی توانند خودشان را به آنجا برسانند.

حتی اگر هم بتوانند خود را برای این ساعت به محل نمایش فیلم برسانند، مساله جدیدتر این می شود دست کم نیم ساعت از فیلم ساعت 16 را از دست خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نمایش فیلمی یک ساعت قبل از اکران، خبر شد!

اعلام نمایش فیلمی یک ساعت قبل از اکران، خبر شد!