مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-06دانش

مردم همیشه قدردان افرادی که برای پیشرفت ایران جانثاری کردند، خواهند بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل، وزیر علوم در آیین نکوداشت مقام علمی سردار رحیم صفوی که امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، - وزیر علوم در آیین نکوداشت مقام علمی سردار رحیم صفوی گفت: اگر امروز امنیت و آرامش و آسایشی داریم که به لطف این امنیت دانشگاه ها و پژوهشگاه ها و قطار علم و فناوری در حال حرکت است، مدیون رشادت های شهدا و جانبازان و آزادگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل، وزیر علوم در آیین نکوداشت مقام علمی سردار رحیم صفوی که امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: اگر امروز امنیت و آرامش و آسایشی داریم که به لطف این امنیت دانشگاه ها و پژوهشگاه ها و قطار علم و فناوری در حال حرکت است، مدیون رشادت های شهدا و جانبازان و آزادگان است.

وی افزود: این نکوداشت به دلیل این است که مردم می دانند افرادی که برای آرامش و آسایش ما از خودگذشتگی دارند فراموش نخواهند شد.

زلفی گل اضافه کرد: افرادی که برای پیشرفت ایران جانثاری کردند، مردم قدر دان آنها هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: یکی از نعمت های برگ جمهوری اسلامی نعمت استقلال و آزادی است؛ اینکه در داخل مرزهای کشور امنیت برقرار است، باید شکرگذار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم همیشه قدردان افرادی که برای پیشرفت ایران جانثاری کردند، خواهند بود

مردم همیشه قدردان افرادی که برای پیشرفت ایران جانثاری کردند، خواهند بود