مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-06ورزشي

سردار فدوی: دشمن جنگی همه جانبه را در چند ماه گذشته شروع کرده بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در رزمایش مدافعان ولایت که صبح امروز در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد اظهار داشت: - جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن جنگی همه جانبه را در چند ماه گذشته شروع کرده بود، اما باز اشتباه محاسباتی کرده و علی رغم اینکه با تمام توان به میدان آمد شکست خورد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در رزمایش مدافعان ولایت که صبح امروز در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد اظهار داشت: ایام دهه فجر است؛ ایام مبارکی که 44 سال است به برکت پیروزی انقلاب اسلامی طنین انداز است و این ایام مبارک 5 روز دیگر به بزرگترین جشنی که در طول این سال های طولانی برگزار شده تبدیل می شود.

سردار فدوی افزود: می بایست در برابر عنایت های خدا، خاصه پیروزی های بیشماری که در این سال های طولانی کسب شده و خاصه در آخرین آنکه توطئه و فتنه بزرگی برای انقلاب اسلامی به وجود آوردند تشکر کنیم.

دشمن جنگی همه جانبه را در چند ماه گذشته شروع کرده بود، اما باز اشتباه محاسباتی کرد و علی رغم اینکه با تمام توان به میدان آمد شکست خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این وعده خداست که هیچ وقت حزب باطل و شیطان پیروز نمی شود، تصریح کرد: همواره حزب الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: دشمن جنگی همه جانبه را در چند ماه گذشته شروع کرده بود

سردار فدوی: دشمن جنگی همه جانبه را در چند ماه گذشته شروع کرده بود