مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-06اقتصادي

ریال دیجیتال به تدریج اجرایی خواهد شد/ اصلاح نظام کارمزد در مرحله تصمیم گیری


معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با بیان اینکه آخرین پیشرفت تکنولوژی در همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت رونمایی می شود.

گفت : اصلاح نظام کارمزد در مرحله تصمیم گیری است و بعد از تصویب آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی ، مهران محرمیان معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با بیان اینکه همایش بانکداری الکترونیک به مهمترین همایش بانکداری الکترونیکی در کشور تبدیل شده است، گفت: در این همایش به طور خاص آخرین پیشرفت های تکنولوژیک در حوزه بانکداری الکترونیک، ابزارها و چالش ها و مواردی که از نظر نظارتی مورد نظر تنظیم گر است، به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه، بانکداری الکترونیک به نحوی با سایر حوزه های بانکداری عجین شده که قابل تفکیک نیست، اظهار داشت: دیگر نمی توان به بانکداری الکترونیک به عنوان یک ابزار نگریست و بخش لاینفکی از کسب و کار بانکی است.

اگر بانکی به این حوزه توجه نکند، بخش بزرگی از بازار را از دست خواهد داد.

معاون بانک مرکزی با بیان اینکه این همایش در سه سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشد، تصریح کرد: با تلاش همکاران پژوهشکده پولی و بانکی، استقبال خوبی از همایش امسال توسط فعالان این حوزه، فین تک ها و پیمانکاران شده است و مقالات خوبی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریال دیجیتال به تدریج اجرایی خواهد شد/ اصلاح نظام کارمزد در مرحله تصمیم گیری

ریال دیجیتال به تدریج اجرایی خواهد شد/ اصلاح نظام کارمزد در مرحله تصمیم گیری