مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-06سياسي

93 پروژه عمرانی و اقتصادی در اصلاندوز افتتاح شد


با حضور معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل 93 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان مرزی اصلاندوز افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که عصر دوشنبه برگزار شد و مسئولان ملی نیز حضور داشتند، معاون منابع انسانی استاندار اردبیل اظهار کرد: دولت سیزدهم با رویکرد مردمی و نگاه عادلانه به همه مناطق کشور سعی دارد تا به توانمندی اقتصادی مردم و افزایش سرانه درآمدی آنها کمک مؤثر کند.

کاظم دبیر تصریح کرد: ما امروز استقلال و عظمت خود را مرهون شهدا و صلابت خانواده های آنها هستیم که در عرصه جهاد، ایثار و شهادت با تمام توان حاضر شده و از این انقلاب و ارزش های آن صیانت می کنند.

وی گفت: به برکت خون شهدا و رشادتی که مردم ایران در 44 سال گذشته انجام دادند، امروز کشور ایران عزتمندانه در صحنه های داخلی و بین المللی حضوری موفق داشته و توانسته از عزت و عظمت واقعی این مردم دفاع کند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل افزود: هر چند دشمن با تمام قوا به جنگ ملت ایران و مقابله با عزتمندی آحاد جامعه ایرانی آماده اما حضور دشمن شکن ملت در صحنه های مختلف به ویژه راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر صلابت و شکوه ایرانیان را به نمایش خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 پروژه عمرانی و اقتصادی در اصلاندوز افتتاح شد

93 پروژه عمرانی و اقتصادی در اصلاندوز افتتاح شد