مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-06اقتصادي

رفع تداخلات ارضی تا پایان سال 1402/ صادرات 300 هزار تنی محصولات کشاورزی استان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: تا پایان سال 1402 بحث رفع تداخلات ارضی به پایان می رسد و مشکلات بین مردم و دولت حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصفهان، مهرداد مرادمند، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، در نشست خبری امروز اظهار داشت: تا به اینجا سال زراعی خوبی را پشت سر گذاشتیم و شاهد بارش های خوبی بودیم که در تامین منابع آب بخش کشاورزی تاثیر گذار است.

وی با اشاره به پروژه های در حال افتتاح در دهه فجر عنوان داشت: در زمینه تولیدات گیاهی که بیشترین تعداد را با 88 پروژه به خود اختصاص داده، امور عشایر  با20 پروژه، آب و خاک و امور فنی مهندسی با 35 پروژه، تحقیقات کشاورزی با 5 پروژه، تعاون روستایی با 2 پروژه، تولید دام، طیور و آبزیان با 14 پروژه آماده افتتاح است که این پروژه ها عمدتا مربوط به تغییر الگوی کشت و شامل احداث گلخانه ها می شود.

  مرادمند با بیان این که کل سرمایه گذاری انجام شده هزار و 81 میلیارد تومان است بیان کرد: آورده بخش خصوصی قریب به 84 درصد از کل سرمایه گذاری است و وابسته به تسهیلات نیست، 97/9 میلیارد تومان تسهیلات دولتی است که به صورت یارانه و بلاعوض در زیرساخت های بخش کشاورزی هزینه می شود و 73/7 میلیارد تومان هم تسهیلات بانکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخلات ارضی تا پایان سال 1402/ صادرات 300 هزار تنی محصولات کشاورزی استان

رفع تداخلات ارضی تا پایان سال 1402/ صادرات 300 هزار تنی محصولات کشاورزی استان