مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 19:302023-02-06سياسي

برگزاری دومین یادواره شهدای دانش آموز در اسلامشهر


همزمان با سالروز وفات اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س)، دومین یادواره شهدای دانش آموز شهرستان اسلامشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، همزمان با سالروز وفات اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س)، بعد از ظهر امروز دومین یادواره شهدای دانش آموز شهرستان اسلامشهر، در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این آیین معنوی که به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانداری اسلامشهر و با حضور پرشور جمعی از دانش آموزان و خانواده معظم شهدا برگزار شد، یکی از جانبازان مدافع حرم خاطراتی از ایثارگری و رشادت رزمندگان مدافع حرم اهل بیت(ع) و درایت وآینده نگری و فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خاطراتی را بیان کرد.

در ادامه این مراسم که بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دهه مبارک فجر برگزارشد، از والدین شهدای دانش آموز شهرستان اسلامشهر تجلیل بعمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شهرستان اسلامشهر که در دوران دفاع مقدس در تامین نیرو و پشتیبانی از جبهه های نبرد حق علیه باطل نقش چشمگیری ایفا کرده،ده ها هزار رزمنده و ایثارگر از این خطه در سنگرهای دفاع از کیان جمهوری اسلامی در برابر دشمنان تا دندان مسلح مقابله و ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین یادواره شهدای دانش آموز در اسلامشهر

برگزاری دومین یادواره شهدای دانش آموز در اسلامشهر