مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 23:412023-02-06سياسي

وزیر علوم: دانشگاه ها پس از انقلاب رشد قابل توجهی داشته اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دقایقی پیش پس از ورود به استان سمنان و شرکت در جلسه هیأت امنای دانشگاه های منطقه البرز جنوبی در دانشگاه سمنان، به دیدار حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان رفت.

در دیدار وزیر علوم با نماینده رهبری در استان سمنان، همچنین سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی وی، سیف الله سعدالدین سرپرست دانشگاه سمنان و برخی مسؤولان حضور داشتند.

  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، دانشگاه سمنان را یکی از ظرفیت های قابل توجه در عرصه دانشگاهی در کشور توصیف و اظهار کرد: دانشگاه ها پس از پیروزی انقلاب رشد بسیاری داشته اند و امروز در سراسر کشور، عامل توسعه و پیشرفت ایران اسلامی محسوب می شوند.

زلفی گل بیان کرد: تلاش های زیادی در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده که امروز توسط عده ای نادیده گرفته یا تخریب می شود و باید جلوی القای ناامیدی در جامعه گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امشب با استقبال مسؤولان استان و دانشگاه سمنان، وارد دانشگاه مرجع استان شد تا در جمع مدیران این دانشگاه و اعضای هیأت علمی آن حضور یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: دانشگاه ها پس از انقلاب رشد قابل توجهی داشته اند

وزیر علوم: دانشگاه ها پس از انقلاب رشد قابل توجهی داشته اند