مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-07سياسي

نیک بین: اگر مولدسازی تبدیل به احسن نشود مولود آن سقط خواهد شد


نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: مولدسازی باید تبدیل به احسن شود که اگر اینگونه نشود و مصونیت قضایی هم برای اعضای آن وجود داشته باشد، - نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: مولدسازی باید تبدیل به احسن شود که اگر اینگونه نشود و مصونیت قضایی هم برای اعضای آن وجود داشته باشد، فرزند مولدسازی سقط شده و تبدیل به فسادی بزرگ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام جواد نیک بین در نشست تفحص عدالت در مولدسازی دارایی های دولت عنوان کرد: اصل مولدسازی و فروش اموال مازاد نه تنها در کشور ما بلکه در همه کشورها مورد تایید است، اما در دو مورد شیوه اجرایی و نوع این تصمیم که مصونیت قضایی داشتن است، حرف داریم.

وی افزود: اصل مولد سازی و تبدیل اموال دولتی به احسن این است که اراضی متعلق به دولت که سال ها باقی مانده و باعث گرانی شده در صورت عرضه باعث شکستن قیمت ها شود، اما قرار نیست اموال دولت را بفروشند و به تاراج ببرند و خرج جاری کشور کنند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر قرار است مولدسازی انجام شود باید چند شاخصه داشته باشد، تصریح کرد: شاخصه اول این است که باید در یک اتاق شیشه ای شفاف برای همه مردم باشد و همه مردم بتوانند در آن مزایده شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک بین: اگر مولدسازی تبدیل به احسن نشود مولود آن سقط خواهد شد

نیک بین: اگر مولدسازی تبدیل به احسن نشود مولود آن سقط خواهد شد