مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-07فرهنگي

ارسال دو ماشین باری وسایل گرمایشی توسط خیران به خوی


خیران حسینیه حضرت قمر بنی هاشم با ارسال دو ماشین باری به یاری هموطنانمان در شهرستان خوی رفته و ضمن حضور در مناطق زلزله زده و اهداء وسایل گرمایشی به یاری آنها شتافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، موسسه خیریه امین نیکوکاران وابسته به حسینیه حضرت قمر بنی هاشم که معمولا در کارهای جهادی و خیر پیش قدم است، امروز با ارسال دو ماشین باری به یاری هموطنانمان در شهرستان خوی رفته و ضمن حضور در مناطق زلزله زده و اهدای وسایل گرمایشی به یاری آنها شتافته است.

دشت ابادی مسئول حسینیه حضرت قمر بنی هاشم در این رابطه اظهار کرد: در ابتدا این کار مثل بقیه کارهای جهادیمان بود و اصلا فکر نمی کردیم بتوانیم در این حجم به یاری هموطنان خون گرم خود بشتابیم و نیت کردیم و این کار به لطف اهل بیت میسر شد.

وی گفت: ان شالله در دو مرحله امروز و فردا دو ماشین باری وسایل را به خوی اعزام می کنیم و چند تن خادمین متخصص در امور مختلف نیز جهت ارائه با هماهنگی با مراکز امداد رسانی به منطقه اعزام می کنیم.

مسئول حسینیه حضرت قمر بنی هاشم اضافه کرد: این طرح کاملا مردمی و از دل بچه های هیئتی و کوی و برزخ بوده ولی دستگاه جهت خدمات رسانی هرچه بهتر مثل کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان تبلیغات اسلامی که بخشی از این اقدامات بر دوش انها بوده کمک گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال دو ماشین باری وسایل گرمایشی توسط خیران به خوی

ارسال دو ماشین باری وسایل گرمایشی توسط خیران به خوی