مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-07سياسي

ناشر 40 میلیون نسخه ای در ایام انقلاب اسلامی چه می کرد؟


مصطفی زمانی ناشری که 40 میلیون نسخه کتاب منتشر کرده است از پخش اعلامیه ها در جعبه های شیرینی، نحوه چاپ کتاب های ممنوعه ولایت فقیه و جهاد اکبر امام خمینی (ره) و تکثیر نوار کاست هایی که با چسب شبانه به در خانه انقلابیون چسبانده می شد می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، انقلاب اسلامی در شرایطی پیروز شد که در بعد رسانه ای امکانات مدرنی به جز دستگاه تایپ و نوار کاست نداشت اما با همین چند وسبله ارتباطی ساده توانست شاهی را که رادیو و تلویزیون دستش بود شکست بدهد در همین خصوص با مصطفی زمانی از مبارزان دوران انقلاب به گفت وگو نشستیم.

ناشر 40 میلیون نسخه ای مصطفی زمانی متولد سال 1331 در تهران است که از سال 1353 کار نشر را آغاز و دو نشر پیام آزادی و پیام زیارت را تأسیس کرد و هم اکنون مدیرعامل نشر زیارت است.

نشر پیام آزادی در سال 1357 تأسیس شد و تا سال 1390 حدود 700 عنوان کتاب، معادل 45 میلیون نسخه چاپ و توزیع کرده است.

وی همچنین انتشارات زیارت را در سال 1392 تأسیس کرد و با همکاری انتشارات پیام بهاران حدود 250 عنوان کتاب معادل 2 میلیون نسخه تولید و توزیع کرده است.

فعالیت های سیاسی را از پادگان شروع کردم مصطفی زمانی با توجه به اینکه در سال های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت های انقلابی خود را در حوزه چاپ اعلامیه و کتاب انجام می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناشر 40 میلیون نسخه ای در ایام انقلاب اسلامی چه می کرد؟

ناشر 40 میلیون نسخه ای در ایام انقلاب اسلامی چه می کرد؟