مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-07سياسي

حضور سه برابری بانوان در اعتکاف ضربه مهلکی بر توطئه های دشمنان بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: علیرغم اینکه دشمن در چندماه اخیر تلاش کرد تا بانوان را از معنویت و انقلاب جدا کند اما حضور سه برابری انها در اعتکاف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان حجت الاسلام عباسعلی گرزین در همایش بزرگ عقیله میدان بمناسبت سالگرد وفات حضرت زینب(س) در مسجد رسول الله(ص) گرگان اظهار کرد: بانوان انقلابی ایران اسلامی در طول عمر انقلاب اسلامی جای پای حضرت زینب(س) گذاشته و در تمام صحنه ها حضور داشته و با هرگونه ظلم مبارزه کردند.

وی تصریح کرد: حضرت زینب(س) پیام رسان اسلام ناب محمدی(ص) بوده و در شرایطی که در یک روز تمام بستگان درجه یک وی شهید شدند خطبه شجاعانه قرائت کرده و این پیام ها را به تاریخ منتقل کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: بانوان ایرانی، بانوان زینبی عقیله دوران جدید و یکی از متفکرترین، شجاع ترین و عاقل ترین بانوان جهان برای دفاع از حق، حقیقت اسلام و همه ارمان های اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم شاهنشاهی تلاش کرد تا اسلام در کشور کمرنگ شده و حجاب از سر بانوان برداشته و هرکاری دوست دارند بر سر دختران و بانوان ایرانی بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سه برابری بانوان در اعتکاف ضربه مهلکی بر توطئه های دشمنان بود

حضور سه برابری بانوان در اعتکاف ضربه مهلکی بر توطئه های دشمنان بود