مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:062023-02-07سياسي

ورود 630 واگن مترو به تهران تا یک سال و نیم آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه صد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - رییس شورای شهر تهران گفت: قرار 630 واگن تا یک سال و نیم آینده وارد سیستم حمل و نقل شود زیرا از سال 96 در برنامه این تصمیم وجود داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه صد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقاوم سازی ساختمان ها حرکت جمعی و عمومی نیاز دارد، در کشور ما و در روستا هایی که بازسازی و نوسازی بر اساس نقشه مقاوم سازی درست صورت گرفت، در زمان زلزله آسیب کمتری دیدند.

وی افزود: به نظر می آید که باید در مقاوم سازی و محکم سازی اولیه در شهر و روستا بازنگری جدی داشته باشیم که البته سال ها هشدار داده شده و بر همین اساس در برخی روستا ها خرابی کمتری را شاهد هستیم؛ هرچند ایده های سوداگرانه برای برخی مصالح وجود دارد و سبب شده هنوز مقداری در بافت فرسوده عقب باشیم.

اگر زلزله ای رخ دهد خرابی های فراوانی در این بافت خواهیم داشت.

چمران تاکید کرد: این زلزله ها هشدار های مرتبی است که به همه مسئولین و کسانی که در بافت فرسوده مسکن می سازند، داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 630 واگن مترو به تهران تا یک سال و نیم آینده

ورود 630 واگن مترو به تهران تا یک سال و نیم آینده