مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-07سياسي

رونمایی از طرح مثبت تجربه در بهاباد


طرح مثبت تجربه با مشارکت بین بسیج سازندگی بهاباد و سازمان بهزیستی با هدف ارائه خدمات متنوع به جامعه هدف در این شهرستان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ابهت، صبح امروز در مراسم امضای تفاهم نامه و رونمایی از طرح تجربه و همکاری با بسیج سازندگی اظهار داشت: مثبت تجربه در واقع به معنی تفکر جهادی، راهی برای بهتر زیستن است که در این زمینه تفاهم نامه مشترکی بین اداره بهزیستی بهاباد و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به امضا رسید.

وی در مورد امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه فی مابین بهزیستی، بسیج سازندگی و کانون مراکز مثبت زندگی گفت: این تفاهم نامه با موضوع ارتقای توانمندی های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و معیشتی خانواده های تحت پوشش مراکز مثبت زندگی بهزیستی در شهرستان بهاباد امضاء شد.

ابهت، ضرورت تعامل مراکز مثبت زندگی بهزیستی با گروه های جهادی را یادآور شد و گفت: گروه های جهادی با ارائه فعالیت ها و خدمات تخصصی در راستای مردمی سازی فعالیت های دولت گام های خوبی برداشته اند و گروه های جهادی درمان، آموزش و مسکن برخی از اقدامات تخصصی آنهاست.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به تعهدات بهزیستی در این تفاهم نامه گفت: نظارت بر اجرای تفاهم نامه توسط ادارات بهزیستی شهرستان ها در کل استان، شناسایی موانع و اقدام لازم جهت رفع آنها بمنظو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از طرح مثبت تجربه در بهاباد

رونمایی از طرح مثبت تجربه در بهاباد