مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:262023-02-07سياسي

ضرورت توسعه مددکاری اجتماعی در جامعه کار و تولید


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: توسعه مددکاری اجتماعی در جامعه کار و تولید ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن موسوی چلک رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در حاشیه مراسم تقدیر از مددکاران اجتماعی شاغل و بازنشسته صنعت نفت کشور که هر ساله به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز مددکار اجتماعی برگزار می شود گفت: برگزاری چنین مراسمی می تواند فرصت مناسبی برای شنیدن صدای مددکاران اجتماعی و شناسایی ظرفیت ها و شناخت مشکلات آنان باشد.

مددکاری اجتماعی در صنعت نفت ایران سابقه ای بسیار طولانی دارد و جایگاه مددکاران اجتماعی در آن به نسبت بسیاری از سازمان های که من می شناسم بهتر است و این نشان از هوشمندی مدیران این صنعت از گذشته تا کنون دارد.

چرا که حضور مددکاران اجتماعی در صنعت نفت وبطور کلی جامعه کار و تولید فرصت ارزشمندی است تا با استفاده از دانش مددکاران اجتماعی برای ارتقا سلامت اجتماعی کارکنان و خانواده های آنان برنامه ریزی های تخصصی و بموقع انجام شود.

کمیسر اخلاق فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی افزود: در کنار محیط زندگی، بخش زیادی از عمر انسان ها در محیط کاری طی می شود.

روستاییان و عشایر محیط کارشان نزدیکتر و گاهی متصل به محیط زندگی خصوصی است و محیط کار شهری عموماً منفصل و بیرون از زندگی خصوصی تعریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه مددکاری اجتماعی در جامعه کار و تولید

ضرورت توسعه مددکاری اجتماعی در جامعه کار و تولید